Jaarbrief 2020-2021

6 januari 2021
2
Trendheads jaarbrief 2018 2019

Deze jaarbrief is op 3 januari verstuurd via e-mail aan Trendheads klanten.

Van: Beau de Boer, oprichter Trendheads.

Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Van het hele Trendheads team een warme groet en onze oprechte dank voor het vertrouwen dat je wederom hebt genomen om ons te kiezen als jouw webshop en inspiratiebron voor stijladvies en inspiratie voor mannen.

Terugblik

2020 is een spannend jaar geweest, en dan niet alleen maar negatief vanwege COVID-19 dat we overal horen, want voor Trendheads is 2020 een groots jaar geweest.

We blijven graag positief dus bij deze een lijst met onze doelstellingen van begin 2020:

  • Publiceer ten minste 20 videos - GEHAALD!
  • Focus op partnerships met nieuwe merken - GELUKT!
  • Partnerships met barbiers in meerdere regio's - GELUKT!
  • Scherper aanbod Trendheads webshop - GEDAAN!
  • Lancering van Millvine baardshampoo en baard balsem - GELUKT!
  • Lancering nieuw concept, los van Trendheads - NIET GELUKT
  • Verminderen van klantenservice vragen met 25% - GELUKT!
  • Vergroot bereikbaarheid klantenservice (tijden via chat, mail) - GELUKT!
  • Optimaliseren logistieke proces (retouren, kosten) - GELUKT!

Het Trendheads team legt per jaar de focus altijd op twee hoofddoelen (partnerships en video's voor 2020), met aanvullend kleinere taken en werkzaamheden.

In 2020 is dus de focus gelegd op nieuwe merken en manieren van samenwerken met anderen. Daar komt natuurlijk veel bij kijken en het is nodig geweest om ons team daarbij uit te breiden en leren op afstand met elkaar samen te werken.

Dat laatste vraagt nogal wat creatieve oplossingen en is iets waar we de komende periode druk mee zullen zijn om dergelijke processen te optimaliseren.

Lees ook:  De populairste tuincreatie-trends van dit jaar

Toekomstplannen

De hoofddoelen voor 2021:

  • Lancering nieuwe merken
  • Verbeteren aanbod Trendheads webshop
  • Optimaliseren manier van samenwerken op afstand

In het eerste kwartaal lanceren we een nieuw, 100% natuurlijk merk, volledig los van Trendheads. Dit is iets dat al sinds 2017 op de planning staat en waar we volop mee bezig zijn. De pre-launch ontvang je binnenkort en we kunnen niet wachten met je te delen!

Net zoals begin 2020 scherpen we het aanbod merken en producten begin januari van het nieuwe jaar eveneens aan. Zo verdwijnen er een aantal merken (met een final-sale die binnenkort in je mailbox ligt) en komen er weer merken voor in de plaats die in onze optiek beter aansluiten bij het merk Trendheads (en de mannen en vrouwen die zichzelf Trendhead voelen). De focus ligt net zoals dit jaar op natuurlijke ingrediënten.

We optimaliseren de manier waarop ons (4 koppig team tegenwoordig) samenwerkt op afstand, waarbij content creatie, redigeren, marketing en sales een goede balans kan vinden.


Alles dat we doen....

......draagt bij aan onze missie en visie: jou helpen met het creëren van een uitstraling waar je jezelf goed bij voelt. Dat doen we door alles wat wij weten op het gebied van uiterlijke verzorging te delen: inspiratie, educatie en de best mogelijke producten. 

We houden je vanzelfsprekend op de hoogte en tot volgend jaar!

-Beau de Boer, oprichter Trendheads

Lees ook:  Duurzaam is het nieuwe sexy!

Klaar om binnen 1 minuut je nieuwe stijl te ontdekken?

Recent

4 interessante Android-smartphones die in 2023 gaan uitkomen

Welk soort ondergoed past het beste bij mij?

Waarom Limburg een populaire vakantiebestemming is geworden

Stoere baby namen voor je zoon

© Trendheads - 2023
Made with
Web Wings